Nailart: Striping holo!

Goedemorgen dames!

Vandaag heb ik een nailart met stripingtape en mijn favoriete Holograpic lakje van de Hema voor jullie in petto: een striping holo 😉
Deze nailart (en foto’s) heb ik 6 weken geleden gemaakt, toen waren mijn nagels een stukje korter dus vandaar het verschil.

1

Als basislak heb ik Hema Holographic Blue gebruikt. Dit is nog steeds een van mijn favoriete Holo lakjes! Wat een mooie shimmer/glitter/glans: wow 🙂 Volgens mij heeft het merendeel van Blogland deze al in zijn stash, zo niet: dit is echt een lakje wat de moeite waard is voor je stash ;-).

Vervolgens ben ik met mijn stripingtape in de weer geweest.
Ik heb bij elke nagel een andere vorm gemaakt, omdat ik erg benieuwd was wat nou het leukst eruit zou zien. En zo makkelijk is het nog niet om een leuk figuur te bedenken en ondertussen te prutsen met die dunne tapejes hihi.

3

Uiteindelijk het resultaat met het welbekende witte Hema lakje (wat deze week veel voor komt!) die ik over het Holographic lakje + de stripingtape heb gelakt. Dit moet je wel even goed laten drogen want anders trek je met het stripingtape ook stukjes lak mee, en dat is natuurlijk zonde.

Dit keer heb ik de foto’s gemaakt met mijn Canon EOS 350D spiegelreflex. Ik heb hem gekocht in 2007 dus hij is al wat ouder, maar desondanks mijn favoriete camera! Meestal maak ik foto’s van nailart met mijn telefoon of mijn compacte camera, deze liggen veel meer voor de hand.
Nu heb ik een tijdje geleden mijn spiegelreflex weer meer gebruikt voor fotografie buiten, en heb toen ook wat nailarts met deze camera gefotografeerd. De foto’s zijn van een paar weken geleden (sorry kwam ze nu pas weer tegen!) maar wil ze toch graag aan jullie laten zien.

2

Maken jullie wel eens gebruik van stripingtape bij nailarts?

35 thoughts on “Nailart: Striping holo!

  1. Dit heb je erg mooi gedaan!! Ik ben ook helemaal into string tape de laatste tijd. Nu alweer de 2e keer achterelkaar dat ik het gebruik. Erg verslavend. Vind je patroontjes ook erg leuk!

Dankjewel voor jouw reactie!