Essie; All tied up!

Vandaag een mooi lakje van Essie!

Essie is een bekend nagellak merk, afkomstig uit Amerika. In Nederland is het nog niet zo lang te koop, mijn lakje heb ik gekocht bij een lokale drogist maar ze zijn ook te koop bij Etos en bij de bekende website; Bol.com !

Essie is dertig jaar geleden opgericht door Essie Weingarten. Zij maakte de lakjes speciaal voor de professionele markt en manicuresalons. Daardoor zijn de lakjes van een goede kwaliteit, hebben ze een breed kwastje en dekt hij vaak al in één laag.
De kleuren zijn vaak vrouwelijk en opvallend, zoals ze zelf omschrijft:  “Mijn pigmenten variëren van het perfecte saffraangeel op een markt in India tot de bleekroze balletschoentjes in een Londense balletschool”.

De lakjes zijn gemiddeld €9,95 – € 13,50, en op de website Bol.com heb je nu 3 Essie lakjes voor € 20,- Leuk koopje dus!

Hier heb ik “Al tied up” op van Essie:

‘All tied up’ is een mooi nude lakje, een beetje oud roze kleur, maar niet te licht.
Zelf vind ik het een super lakje! Hij lakt makkelijk door de breede kwast, is niet te stroperig maar dekt wel in éen keer. Hij heeft een lichte goudkleurige glitter erin, heel subtiel (hierboven op de foto kan je het goed zien), en er zit een mooie glanslaag overheen.


Dit is mijn eerste (en nog enige) lakje van Essie, maar ik ben fan!

Wat vinden jullie van Essie, zijn jullie ook al fan? 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

