Rimmel; Metal Crush

Een nieuw nagellakje wat ik van de week bij de Kruidvat zag liggen; Rimmel Metal Crush!
Een mooie metallic lak met glitters erin, oh wat een fijn kleurtje!
Afbeelding

Ik had nog nooit van deze collectie gehoord of gezien, en was erg verbaasd toen ik bij ons de Kruidvat binnenliep. Ik kon het toch niet laten om twee mooie kleurtjes mee te nemen, de kleuren #70 Gold save the Queen en #60 Royal Blue (die zal ik volgende week laten zien).
Er zijn volgens mij 5 kleuren uitgebracht, maar ik heb bij ons alleen deze 2 kleuren zien staan, en deze twee vond ik ook meteen erg mooi.
Hebben jullie nog andere kleuren van deze collectie gezien of gekocht, en wat vonden jullie daarvan? Ik ben erg benieuwd!

Het is een mooie lak die wel twee laagjes nodig heeft voordat hij goed dekt, maar daarna er ook echt wel spectaculair uitziet!

Dankjewel voor jouw reactie!

