Nailart; panter manicure!

Een nailart; panter manicure! Hoe leuk zij panternagels? En dan vooral de topjes van je nagels, want al mijn nagels met een panterprintje vind ik wel heel erg overheersend; ik heb eigen niets met panterprintjes. Volgens mij heb ik in mijn hele garderobe geen één panterkledingstuk/printsjaalding! Is dat een goed of een slecht teken?

Maar goed; nailart manicures vind ik zó leuk! En als je dan googled op panternagels dan word ik gewoon zó vrolijk dus ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een panter-nail-manicure (geen idee in welke volgorde ik dit moet schrijven?) gemaakt! Woooóh en ik vind het eigenlijk wel mooi ook.

4 thoughts on “Nailart; panter manicure!

Dankjewel voor jouw reactie!

