Nailart: aqua dots

Vandaag een nieuwe nailart; aqua dots!

Deze nailart ben ik begonnen met een basecoat. Dit is erg belangrijk zodat je nagels mooi blijven, en de blauwe kleur van de nagellak je eigen nagels niet verkleurd.
Als dit gedroogd is begin ik met de kleur van Rimmel PRO #500 Peppermint. Dit is zo’n mooie kleur! Hiermee maak ik een ‘zwierige’ zwaai op mijn nagels, elke nagel is anders. Het is de bedoeling dat je ongeveer een derde van je nagel met deze kleur bedekt, en mooiste is ook als je het nagelwit met deze kleur geeft, zodat het wit niet afleidt van de Peppermint kleur.

Als dit gedroogd is begin ik met de Dots!
Dit doe ik met de dottingtool van Essence en met de kleur Rimmel 60 Seconds #825 Sky High. Hiermee zet ik stipjes op de rand waar de kleur Peppermint weer overloopt. Hierna ga ik met de nailarts van de Etos Limited Edition 2012 (hebben geen specifieke naam), lijntjes maken. De lijnen moeten ook ‘zwierig’ zijn, en ik doe ze om en om met de lichtroze kleur.

Om en om doe ik de lijntjes, en om het af te maken doe ik op het laatste de glitter topcoat van Essence Twins #06 Edward eroverheen.
Deze glittercoat is perfect en past super bij deze kleuren, niet teveel glitters maar leuk subtiel.

Hoe vinden jullie deze Aqua dots nailart?

4 thoughts on “Nailart: aqua dots

Dankjewel voor jouw reactie!

