Nailart: Python topcoat

Ik ben totally in love met de Python topcoat van Bourjois!

Ik heb er al eerder een post over gemaakt, maar ik draag hem vaak met verschillende combinaties nagellak en kleuren dat ik dacht; deze bijzondere topcoat verdiend extra aandacht!

Het is zo’n mooie kleur donkerrood, en hij ‘crackt’ ook erg gaaf, mooie lijnen, niet zo rommelig als bij echte ‘cracking’ nagellak, en ohh I LOVE IT!!

Ik draag de python topcoat nu gecombineerd met de nude kleur van Catrice #050 Moulin Rouge Light. Op deze kleur komt het rood erg mooi over. Ik ben nog steeds in dubio welke kleuren ik nog meer als onderlaag kan gebruiken, een bruine tint of misschien een oranje tint? Niet te donker want het moet wel een beetje blijven opvallen.
Daarover komt vast nog een post in de toekomst šŸ™‚

4 thoughts on “Nailart: Python topcoat

Dankjewel voor jouw reactie!

