Beauty sale!

Vandaag heb ik eens heerlijk opgeruimd, al mijn beautydingetjes uitgezocht, nagellakstash weer netjes gesorteerd, en er is genoeg wat ik weg doe wat niet of nauwelijks gebruikt is. Vandaar dat ik het verkoop; dus een beauty sale!
De meeste dingen zijn niet gebruikt (lakjes), en van oogschaduws een of twee keer. Kijk gerust hieronder, en als je interesse hebt stuur mij dan een email: jewelyz@live.nl


Van links naar rechts: #38 Choose Me! – #54 Trust in Fashion – #77 In style – #78 Blue addicted

Van links naar rechts: #69 It’s khaki time! – #82 Rich & Pretty – #50 Irreplaceble – #56 Got a secret.

Van links naar rechts: #74 Sure azure – #45 Date with the night – #32 Gold rush – 04 Space Queen.

Van links naar rechts: #33 Just in case – #72 Time for romance – #62 Reach peach – #64 Be optimistic!

Van links naar rechts: NYC #206 East Village – Essence #125 Absolutely blue – Hema lichtblauw – Hema Metattlic purple met zilvere glitter – Essence #27 No more drame (hij is lila, niet zo duidelijk te zien op de foto).

Alle lakjes verkoop ik voor de helft van de prijs. Dus de ‘oude’ Essence lakjes zijn €0,60 en de nieuwe lakjes van Essence €0,80, NYC €1,50 en de Hema lakjes €0,50.
Als je interesse hebt in een of meerdere lakjes stuur mij dan een email: jewelyz@live.nl

En dan de oogschaduws, de meeste zijn een of tweemaal gebruikt. Deze heb ik allemaal even genummerd.

De oogschaduws #1 t/m #4 zijn allemaal €1,00 en #5 t/m #7 zijn van de H&M en zijn €0,50.
Bij vragen of interesse stuur mij een mailtje! @ jewelyz@live.nl

3 thoughts on “Beauty sale!

Dankjewel voor jouw reactie!

