Nailart; white and stripe.

DSC05538_

Vandaag weer een mooie nailart met mijn witte striper 🙂
De witte parelmoer nagellak is van Catrice #C01 White nd Seek van de Limited Edition Hidden World, en de grijze lak is van Essence twins #02 Romeo.
Ik ben heel erg gek op parelmoer lakjes, en deze van Catrice glimt zo mooi! Ook lakt hij erg fijn. Catrice heeft vaak brede kwasten en dit vind ik erg prettig lakken. Bij Essence zijn ze vaak smal en het nadeel daarvan is dat je langer bezig bent om je nagel geheel te voorzien van de nagellak.

DSC05540_

Op de witte nagel heb ik nog een sticker gedaan, die ik enkele jaren geleden kocht bij jawel Zeeman! Hier heb je veel soorten stickervellen voor € 0,99. Zal binnenkort eens kijken of ze die nog hebben, dan maak ik er een artikel want ze zijn erg mooi en handig!

DSC05539_

Ook kwam bij mij de gedachte op om een keer een black & white nailart te maken; wordt vervolgd 😉

7 thoughts on “Nailart; white and stripe.

Dankjewel voor jouw reactie!

