Caroussel met rhinestones.

DSC05519_

Ik wil jullie kennis laten maken met mijn nieuwe liefde; mijn caroussel met rhinestones! Allemaal gekleurde, glimmende steentjes, die heerlijk fonkelen op je nagels.
Mijn caroussel komt van de webshop: tuttebelshop.nl waar je enorm veel leuke nagellak en nailart dingen kunt kopen. Ook verkoopt ze dottingstools, nail flocks, nailart caviar, stripers, fimo, stickers; oftwel: een walhalla voor mij!

DSC05517_

Deze caroussel heeft 12 vakjes, met in elk vakje een ander kleur steentje. Er zit in het dekseltje een opening waardoor als je ermee draait je telkens een vakje open hebt, zo kan je ze ook allemaal netjes geordend houden. In totaal zitten er 1800 (!) steentjes in, meér dan genoeg voor ons nailartfans!

DSC05514_

Ondertussen heb ik al een aantal nailarts gemaakt met deze steentjes, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Ook de kleuren zijn prima te combineren.
Een caroussel kost € 4,99 en je kunt hem hierrrr bestellen!

4 thoughts on “Caroussel met rhinestones.

Dankjewel voor jouw reactie!

