Precious Red.

11

Vandaag een mooie combinatie van rood gelakte nagels.
Ik heb een nieuw lakje van Rimmel #323 Riviera Red, dit is zo’n mooie kleur rood! Eerlijk gezegt gebruik ik nooit echt rode nagellak, maar dit zag ik liggen en dacht; deze moet ik hebben :-). Hij glimt mooi, is niet té fel maar ook niet te donker zoals bordeaux.
Hij lakt erg fijn, ik ben zowieso fan van de Rimmel lakjes. Ze hebben een brede kwast en lakt super!

DSC05544

Dit lakje heb ik op enkele nagels gecombineerd met de glitters van #002 Ruby Crush, een heerlijk glitterlakje, wat eigenlijk zonder onderlaag ook al genoeg dekkend is.

DSC05557

Wat vinden jullie ervan?
En gebruiken jullie wel eens rode nagellak, of welke kleur is jullie favoriete nagellakkleur?
Bedankt voor het kijken!

8 thoughts on “Precious Red.

Dankjewel voor jouw reactie!

