Catrice goes Purpelicious!

12
Yeah Purple!
Vandaag een lakje met Catrice #800 Heavy Metallilac. Deze is nu te koop bij Kruidvat met 50% korting, en hij had zo’n mooie kleur dat het mij meteen opviel in het rek!
Het is een mooie, glanzende, metallic kleur en volgens mij hebben een aantal van jullie deze kleur ook al weten te bemachtigen :-).

DSC05602

Ik heb hem met Konad stamps bewerkt op mijn pink en middelvinger. Met mijn witte striper (Etos) heb ik op mijn ringvinger en wijsvinger streepjes gezet. Wit en paars is een aardige combinatie, in ieder geval valt het goed op!

DSC05611

Wat vinden jullie ervan?
DSC05618
Bedankt voor het kijken!

12 thoughts on “Catrice goes Purpelicious!

Dankjewel voor jouw reactie!

