Manicure with stars

DSC05633__

Vandaag een lichtblauwe french manicure with stars, stripes & glitters!

DSC05640_

Als eerste gebruik ik natuurlijk een basecoat, ik gebruik deze van Sally Hansen. Deze geeft een wat ruwere laag waarmee je er makkelijk overheen kan lakken!
Dan begin ik uit de losse hand met een lichtblauw lakje van Rimmel #420 Aqua Cool. Rimmel is, zoals jullie misschien al wel weten, mijn favoriete nagellak merk. De kwastjes zijn heerlijk breed, het lakt makkelijk, goede structuur en het droogt ook snel op.

DSC05622_

Dit is niet zo moeilijk, oefening baart kunst!
Dan het moeilijkere gedeelte; met glitters de manicure in’kleuren’. Dit is lastiger omdat je soms een dikke ‘stroop’ nagellak hebt waar geen enkele glitter inzit. Maar met een satéprikker is dit veel makkelijker (TIP)!
Ik gebruik het welbekende lakje van Essence Special Effect Topper #02 Circus Confetti.

DSC05624_

Nu begint het al ergens op te lijken!
Nu ga ik met mijn witte nailart pen (Etos) op elke nagel twee strepen maken, die elkaar op 1 punt moeten kruisen. Op het punt waar ze elkaar kruisen komt dan een wit sterretje.
DSC05629_
Deze heb ik gekocht bij de Etos, de nailart set (nu nog te koop volgens mij).

Het eindresultaat:
DSC05631_

Wat vinden jullie ervan?
DSC05635_

13 thoughts on “Manicure with stars

  1. Echt heel mooi gedaan! Ik heb al veel gelezen over Sally Hansen maar meestal zijn de meningen over dat merk nogal verdeeld… Wat vind jij er van? 🙂 xo

    • De Basecoat van Sally is echt super! Deze droogt heel snel, en is daarna niet super glad maar een beetje ruw, waardoor je nagellak er perfect op blijft zitten.
      De magnetic vind ik minder, maar de mono lakjes van Sally zijn echt erg goed! 🙂

      Volgens mij zijn alle lakjes van Sally Hansen deze week bij de ICI Pari 1+1 gratis! Goed moment om in te slaan! 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

