Snow inspired nailart

DSC05730_
Vandaag een nailart geinspireerd door de aardige hoeveelheid sneeuwval!

Ik begin met een witte lak (Etos Manicure) de topjes van mijn nagels te lakken, zodat het er uitziet als een French Manicure. Dit hoeft niet heel netjes omdat je hierna nog erover gaat met een striper. Dit is trouwens een perfect wit lakje, wat in een laag genoeg dekt en ook niet te stroperig is! (TIP)

DSC05710

Dit even goed laten drogen.
Hierna ga ik met een dottingtool stipjes maken met een lichtblauwe kleur. Ik heb het lakje van Etos #117 gebruikt.
Ik maak de stipjes in dezelfde lijn als mijn nagels zijn, dus licht gebogen.

DSC05716

Hierna ga ik met een striper een randje maken waar het wit ophoudt. Zodat er een duidelijk verschil is gemaakt tussen het nagelwit en de rest van mijn nagel. Hierdoor lijken je nagels ook langer dan dat ze daadwerkelijk zijn ;-).

DSC05720

Daarna maak ik met behulp van mijn dottingtool nog meer stipjes. Dit doe ik express niet meteen nadat ik de andere stipjes gemaakt heb, omdat ik deze eerst wil laten opdrogen. Daarom is het ook handig om tussendoor de lijn met de striper te maken!
Deze stipjes maak ik met grijs, Essence Nail Art Twins #02 Romeo , wat mij een goede combinatie leek met lichtblauw.

DSC05723

Uiteindelijk heb ik er nog wat glitters overheen gedaan (Essence Special Topper #10 Glorius Aqaurius) en is dit het eindresultaat geworden!

DSC05726

Hier nog de tools die ik gebruikt heb:
DSC05736

Wat vinden jullie ervan, is het snow-proof?
Bedankt voor het kijken!

2 thoughts on “Snow inspired nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

