ICI Paris: alle Sally Hansen nagellak 1+1 gratis!

ici

Gisteren kwam een hele stapel foldertjes  binnen, en dan moet ik meteen even kijken welke acties er waar zijn!

ICI Paris spreekt mij altijd aan, hele fijne winkel voor make-up en parfum, en ik zag tot mijn grote verbazing dat alle lakjes van Sally Hansen in de aanbieding zijn!
Op alle lakjes van Sally Hansen is het tweede lakje dat je koopt gratis! Oftwel: 1+1 gratis!

Ik ben groot fan van de Sally Hansen lakjes, vooral de Base Coat gebruik ik altijd voor mijn nagels, voordat ik er nagellak overheen lak.


0800885001286378576_1_31%20insta-grip%20fast%20dry%20base%20coat
Wat Sally Hansen ons beloofd:

De sneldrogende formule is verrijkt met calcium en hecht zich aan het nageloppervlak om de nagels te versterken en ze te beschermen tegen scheuren en verkleuring. De granaatappel met voedzame antioxidanten en de boksdoorn voeden de groeiende nagels.

1 


Kort samengevat wat je moet weten over een basecoat:

1. Het beschermt je eigen natuurlijke ‘naakte’ nagels.
2. Voorkomt ‘gelige’ verkleuring van je nagels.
3. Versterkt je nagels, voorkomt ‘chippen’.
4. Je nagellak blijft hierdoor vaak langer zitten.

En; gebruiken jullie al(tijd) een basecoat? En welke is jullie favoriet?

5 thoughts on “ICI Paris: alle Sally Hansen nagellak 1+1 gratis!

Dankjewel voor jouw reactie!

