Liebster Award

Wat een leuke verrassing; ik ben genomineerd voor de Liebster Award!

00000

Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar de Liebster Award is voor blogs die minder dan 200 followers hebben. Het is een nominatie bedoeld voor kleine blogs, zodat deze ook ontdekt worden, hoe leuk!
Eigenlijk wil ik mijn blog niet tรฉ persoonlijk maken, ik heb mijn blog puur voor inspiratie en omdat ik het leuk vind om mijn creaties te delen. Maar op deze manier leren jullie mij toch een beetje kennen, enjoy. ๐Ÿ™‚

Als genomineerde heb je een paar plichten:
– De blogger die je genomineerd heeft linken, Award door Wendy & Diana van http://www.proudbeauty.nl bedankt!
– 11 random facts over mezelf vertellen,
– 11 vragen beantwoorden die Wendy & Diana hebben opgesteld,
– Zelf 11 bloggers nomineren en 11 vragen opstellen voor deze bloggers.

Here we go!

11 Random facts about me:
– Ik ben een echte poezengek, we hebben er drie en ik kan echt niet zonder ze.
DSC05847_
– Sinds twee jaar ben ik gek op nagellak en nailart
– Ik ben hou van sushi!
kitty sushi
– In juli ben ik alweer 5 jaar getrouwd, and still happy ๐Ÿ™‚
11
– Ik ben ook een echte theeleut, en ook gek op Blond mokken, want als je een theeleut bent moet je ook wel mooie theekopjes hebben toch. ๐Ÿ˜‰
090
– Warme chocomelk met een scheutje Baileys vind ik de beste combinatie!
– Ik ben verslaafd aan rode paprika (die zijn gewoon zรณ lekker!)
– Ik ben allergisch voor huisstofmijt.
– Ik ben gek op Griekenland, gyros en tzatziki hmm! Wij gaan elk jaar naar een ander Grieks eiland op vakantie, we hebben net onze vakantie voor juli geboekt ๐Ÿ™‚
griekland
– Ik waarschijnlijk de enige ben met nog een ‘normale’ mobiel die alleen kan bellen en smsen en geen internet heeft, en ik ook echt geen smartphone/Iphone wil waarmee je iedereen elk moment op de dag laat weten wat je doet, want als mensen echt willen weten wat ik aan het doen ben of hoe mijn dag was, dan moeten ze maar gewoon ‘ouderwets’ bellen :-).
– Ik het heerlijk vind om mijn tenen te ‘kraken’.

11 Vragen beantwoorden:
1.Wat wil je sowieso een keer in je leven gedaan hebben?
Hmmm, ik wil altijd nog een keer een Hummer huren en een maand lang door Amerika toeren ๐Ÿ™‚

2.Waarom ben je een blog gestart?
Dat komt eigenlijk omdat ik altijd foto’s maak van mijn nailarts, en deze op mijn computer zet, zodat ik ze zelf kan bekijken en onthouden. Op een gegeven moment had ik zoveel foto’s dat ik dacht; misschien eens handig om een blog te beginnen zodat ik de foto’s kan delen en andere ook inspiratie kan geven! Zelf ben ik ook gek op blogs van anderen met foto’s en inspiratie van allerlei nailarts, dus yeah!
Ook vind ik het erg leuk om zelf sieraden te maken, alleen heb ik daar weinig tijd voor en vind ik nagellak eigenlijk net wat leuker!

3.Wat is je favoriete beauty merk?
Rimmel! De nagellak van Rimmel vind ik super, goede dekking en fijne kwastjes. Ook de make-up (oogschaduw) van Rimmel ben ik erg tevreden over, goed pigment en fijne dekking.

4.Wat wil je uiteindelijk bereikt hebben ik je leven?
Gelukkig zijn. That’s all.
Waar ik stiekem wel van droom is een eigen nagelsalon!

5.Wat voor werk / opleiding doe je?
Ik werk als opticien (bijna 6 jaar).

6.Wat is je slechtste en beste eigenschap?
Hmm, mijn goede eigenschap is dat ik veel geduld heb, en mijn slechte eigenschap is dat ik soms tรฉ veel geduld heb waardoor ik wel eens lui over kom ;-).

7.Wat voor artikelen vind je het leukst om te schrijven voor je blog?
Nailart! Surprise ๐Ÿ˜‰

8.Heb je ooit iets gedaan waar je spijt van hebt?
Het is zonde om spijt te hebben van dingen die je hebt gedaan, als je het nu niet meer kan veranderen. Ik heb wel dingen gedaan die ik liever anders had gedaan, maar wat gebeurd is is gebeurd.

9.Wat is jouw favoriete liedje?
Op het moment luister ik veel naar The Script.

10.Wat is jouw beauty geheim?
Hm, goede verzorging voor jezelf! Mijn beautygeheim is gewoon elke ochtend en elke avond je gezicht goed reinigen, en goede producten gebruiken die passen bij jouw huid. Voor advies voor producten die echt bij jรณuw huid passen je natuurlijk altijd naar de drogisterij gaan!

11.Zonder welk beauty product/Fashion item zou je echt niet kunnen?
Ik kan leven zonder beautyproducten, alleen vind ik het leuker om wel beautyproducten te gebruiken.

De dames die ik heb genomineerd zijn:
1. Lisanne
2. Angeliqua
3. Jess
4. Joy
5. Lotte
6. Merel
7. BeautyLiner
8. Judith
9. Jana
10. Arletta
11. Hier jouw blog?!

Zoals je ziet heb ik 10 andere bloggers genomineerd voor de Liebster award! Geen elf, want ik wil graag dat iedereen kans maakt op deze award! Als jij denkt dat je deze award verdiend met jouw blog, laat het dan hieronder in de comments weten (+ link naar jouw blog) en dan hoor je zaterdag wie de 11e genomineerde blogger is!

Mijn 11 vragen voor de genomineerden:
1. Waarom ben je een eigen blog begonnen?
2. Wat hoop je over 10 jaar bereikt te hebben in je leven?
3. Wat is favoriete kleur nagellak?
4. Als je 3 dingen mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, welke 3 dingen neem je dan mee?
5. Wat is je favoriete kledingstuk?
6. Wat is je favoriete tv-serie?
7. Wat vind je het leukst om over te bloggen?
8. Wat is het eerste wat je doet als je ’s ochtends opstaat?
9. Wat zou je nog een keer willen doen in je leven?
10. Zonder wie of wat kan je echt niet?
11. Wat is je favoriete blog op dit moment?
Bedankt voor het invullen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en genomineerden; ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden!

18 thoughts on “Liebster Award

  1. Super lief dat je mij genomineerd heb, zelf heb ik hem als eens gedaan maar ik wil best jou leuke vragen hier in een comment beantwoorden:)

    1. Waarom ben je een eigen blog begonnen?

    Omdat ik mijn passie kwijt wilde op internet, ik hou van schrijven en van make-up en heb deze twee dus samen gevoegd

    2. Wat hoop je over 10 jaar bereikt te hebben in je leven?

    Een leuke woning met misschien op dat moment een kind, een eigen kantoortje voor mijn visagie opdrachten.

    3. Wat is favoriete kleur nagellak?

    Dat is een lastige vraag, ik denk dat ik dan toch wel voor fel roze kies

    4. Als je 3 dingen mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, welke 3 dingen neem je dan mee?

    Het is geen ding, maar mijn vriend
    Eten voor de rest van de eeuw
    en mijn 2 konijnen

    5. Wat is je favoriete kledingstuk?

    Een traingsbroek, zit zo relaxed, ziet er alleen niet uit haha

    6. Wat is je favoriete tv-serie?

    Heroes, True Blood, The Vampire Diaries en nog een paar van dat soort series

    7. Wat vind je het leukst om over te bloggen?

    Make-up^^

    8. Wat is het eerste wat je doet als je โ€˜s ochtends opstaat?

    Mail checken

    9. Wat zou je nog een keer willen doen in je leven?

    Bungeejumpen of parachutespringen, lijkt mij zo gaaf!

    10. Zonder wie of wat kan je echt niet?

    Mijn vriend, hij is te gelijk mijn beste vriend, mijn steun en toe verlaat

    11. Wat is je favoriete blog op dit moment?

    Ik heb niet echt een favoriete blog, maar het meeste kijk ik toch wel naar beautyblogs, sommige fashionblogs vind ik ook wel leuk

    Hoop dat je het leuk vond dat ik toch de vragen voor je beantwoord heb, vind het super lief dat je mij genomineerd heb

    xxx

  2. wat leuk dat je hem ook hebt gekregen !
    ik heb hem ook gekregen maar moet hem nog steeds invullen haha (:
    en blond amsterdam is echt onwijs leuk (:
    xoxo

Dankjewel voor jouw reactie!

