R.I.P. my dottingtool

DSC06771

OK, hij is niet echt ‘overleden’, maar hij heeft wel een paar mankementen. Er zit een kleine knik in mijn dottingtool, deze is erin gekomen doordat ik het plakband wat om ee nieuw nagellakje heen zit er niet goed af kreeg met mijn nagels, en toen met mijn dottingtool aan de slag ging. Uiteindelijk was het plakband er wel vanaf (wat irritant is dat ook!) maar mijn dottingtool heeft nu wel een hernia.
Eigenlijk is het best praktisch, want nu kan ik met dit ‘knikje’ erin ook best wel makkelijk op mijn nagels kliederen, maar toch vond ik dit wel dé reden om een nieuwe (eerste!) set dottingtools aan te schaffen! Woei!

Al mijn nailarts heb ik tot dusver alleen met deze (mijn enige) dottingtool gemaakt, en wat cocktailprikkers. Dus ik vond dat ik mijzelf mocht verwennen met een mooi setje dottingtools.
En kijk wat een beauties:
DSC06765_

DSC06767_

Zijn ze niet prachtig? *trots*
Ze hebben aan allebei de kanten een verschillend uiteinde, waar je ook verschillende stipjes mee kan maken.

Wat kan je allemaal met een dottingtool?
– Stipjes maken op je nagel (of kleine bloemetjes, door 5 stipjes in de vorm van een cirkel te zetten, en dan een dikkere stip daar midden in)
– Rhinestones plakken

Voordelen dottingtool:
– Makkelijk en praktisch!
– Stevig materiaal
– Makkelijk schoon te maken door middel van nagellakremover

Ik heb mijn setje dottingtools van de webshop Beautynails Debby gekocht, voor € 4,50.
Deze webshop gaat stoppen, dus er zijn nu veel leuke dingen te koop voor een leuke prijs. Neem snel een kijkje! 🙂
Volgens mij kan je dottingtools ook via Ebay bestellen, misschien hebben jullie nog leuke tips voor dottingtools? Laat ze gerust achter bij de comments 🙂

13 thoughts on “R.I.P. my dottingtool

  1. Wat grappig, ik heb ook mijn dottingtools daar besteld! Heb er toen wel €9,- voor betaald terwijl je het op eBay voor een euro kunt krijgen….:S Ga nog even een kijkje nemen in de webshop!

Dankjewel voor jouw reactie!

