Nagelstickers van de Wibra!

DSC06954__0

Vorige week liep ik de Wibra in om alvast wat paasversiering te kopen, en toen kwam ik opeens deze leuke nagelstickers tegen! Je hebt ze in verschillende soorten printjes en kleuren, en kostten maar liefs €0,50 (!) per velletje!
Dus hup die gingen zo in mijn mandje 😉

DSC06950_

Ik heb ze zelf nog niet kunnen testen, en heb geen idee van de kwaliteit. Wat ik wel weet is dat met de meeste nagelstickers je er nog een extra laagje topcoat overheen moet doen, zodat ze langer blijven zitten. Hier verwacht ik eigenlijk hetzelfde van.
Zodra ik ze getest heb komt er nog een review + nailart over!

DSC06951_
How cute zijn deze vlindertjes?

DSC06953_
Leuk, zwarte vlinders en bloemen met steentjes!

Komend weekend komt er een winactie online; met onder andere 3 vellen van deze nailart stickers!

DSC06954_

Zijn jullie al bekend met deze nailart stickervellen van Wibra? Of van een andere winkel of merk?

22 thoughts on “Nagelstickers van de Wibra!

Dankjewel voor jouw reactie!

