Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin

DSC06986_

Vandaag een erg mooi lakje voor het voorjaar/zomer, namelijk Yellow Sub-Mandarin! Wat een gave kleur is dit, en de dekking is ook erg goed. In twee lagen is hij perfect gedekt, wat ik eigenlijk niet verwacht had bij deze kleur.

DSC06989_

Bij een nagel heb ik de Special Effect Topper van Essence (Glitter on me) eroverheen gelakt, wauw ik ben gek op deze topper! Het effect op de oranje kleur lak is echt super.
Dit lakje ga ik zeker nog op vele andere kleurtjes proberen 🙂

DSC06983_

DSC06995_
Wat vinden jullie van dit lakje? Hebben jullie hem ook al in jullie stash of hebben jullie andere favo voorjaars kleurtjes?

*Morgen komt er een win-actie online!

33 thoughts on “Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin

Dankjewel voor jouw reactie!

