Decoratie: pasen!

DSC06920_0

Dit keer een post die niet gaat over nagellak of nailarts, maar een post over decoratie in huis!
31 maart is het Pasen, en op het moment heb je in veel winkels al allerlei leuke paasdecoratie voor in huis! Paaseitjes, paastakken, kuikentjes, kaarsjes, eierdopjes, narcissen en heerlijke andere plantjes voor in huis, I love it!
Ik heb geshopt bij de Big Bazaar en Wibra, voor een paar simpele takjes met paaseieren erop (€0,99), losse kleine paaseitjes (€0,99) een glazen pot (€2,99) waar ik geel stro (€0,69) in heb gedaan, en tadá: je paasdecoratie is klaar!

Onderstaande spullen heb ik gebruikt voor mijn paasdecoratie:
DSC06918_

DSC06920_

Wibra, Big Bazaar, Zeeman of Action zijn prima winkels waar je voor een klein bedrag wat leuke decoratie voor in huis kunt kopen. Om paasdecoratie geef ik niet veel, ik wil niet te veel tierenlantijn in huis, we hebben ook 3 katten dus het moet wel een beetje veilig blijven ;-). Dit vind ik net leuk genoeg, en met een paar hyacinten en narcissen ben ik helemaal tevreden!

DSC06922_

DSC06923_

Ook heb ik op dit moment heerlijk ruikende hyacinten op tafel staan, en narcissen in de vensterbank.
Hebben jullie ook al paasdecoratie of voorjaars plantjes in huis?

*Doe jij al mee met de winactie voor een nailart-set?!

22 thoughts on “Decoratie: pasen!

Dankjewel voor jouw reactie!

