Kiko nailart

DSC06911_

Vandaag een nailart met een van mijn favoriete merken: Kiko!
Volgens mij zijn de meeste van jullie wel bekend met dit merk, het is (nog) niet in Nederland te koop, maar wel in Duitsland, Italië en Spanje.

DSC06909_

Ik heb van Kiko 5 lakjes, deze heb ik vorig jaar gekocht tijdens mijn vakantie in Milaan.
Kiko winkel
Toen ik deze, nog onbekende, winkel zag werd ik gek! Allemaal lakjes, kleurtjes, en zó mooi gesorteerd! Ik heb meteen (heel stiekem) een foto gemaakt, zodat ik hier thuis nog urenlang naar kan kijken 😉

De lakjes van Kiko hebben écht een goede dekking! Ze dekken in 1 of 2 laagjes, zijn absoluut niet waterig, eerder stroperig maar smeert zich perfect uit.
De glans die de lakjes over zich hebben vind ik erg mooi.
Als je van de zomer naar het buitenland gaat en je komt een Kiko winkel tegen; sla je slag! 🙂

DSC06907_

DSC06915_
Zijn jullie al bekend met Kiko?

*Doe jij al mee met de winactie voor een nailart-set?!

23 thoughts on “Kiko nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

