Interieur: kandelaarset van de Wibra

DSC07177_

Vandaag weer een interieur artikel! Namelijk een mooie kandelaarset die ik een aantal weken geleden bij Wibra heb gekocht.
Normaal snuffel ik in de Wibra graag rond voor leuke dingen voor in de keuken, zo hebben ze daar ook hele leuke mokken met een QR-code erop (€0,99), die heb ik met kerst cadeau gegeven aan mijn zwager. Nu keek ik eens rond en zag ik leuke kaarsenhouders, en ook deze mooie kandelaarset!
In eerste instantie dacht ik dat het 2 kandelaars waren, maar op de doos stond 3 stuks, dus toen ik hem uitpakte in de winkel zag ik dat het 1 grote en 2 kleine kandelaartjes bevatte.
Deze set kandelaars is bij Wibra te koop voor €4,99.

DSC07179_

DSC07187_

DSC07189_

*Doe jij al mee met de winactie voor een nailart-set?!

20 thoughts on “Interieur: kandelaarset van de Wibra

Dankjewel voor jouw reactie!

