Catrice #810 ACid/DC nailart

DSC07113_0

Vandaag een mooi, limegroen lakje van Catrice: ACid/DC! Wat een fris kleurtje is dit!
De dekking is in twee laagjes prima, en het kwastje is fijn breed. Ik heb een nagel wit gelakt met het lakje van Etos French Manicure, en gebruik gemaakt van mijn fimo blaadjes. Ik heb hier een staafje van, en met een bijpassend mesje kan je hier mooie, dunne slices van snijden. Die ‘plak’ ik met mijn doorzichtige nagellak. Meestal blijft het wel 1-2 dagen zitten, voor langer gebruik kan je er nog een extra laagje topcoat overheen doen!

DSC07100_

DSC07108-

DSC07109_

DSC07113_

*Doe jij al mee met de winactie voor een nailart-set?

DSC07117_

Wat vind jij van dit lakje? Heb je ook een limegroen lakje in je stash, of is dit iets teveel van het goede?

30 thoughts on “Catrice #810 ACid/DC nailart

Dankjewel voor jouw reactie!

