Rimmel #605 nailart: Roses and Dots

DSC07145_

Vandaag de nailart van het mooie, paarse lakje van Rimmel!
Ik heb gebruik gemaakt van mijn dottingtools, en dan al draaiend roosjes gemaakt. Ik moet zeggen dat ik dit echt nog meerdere keren moet oefenen, want toen ik dit aan mijn man liet zien zag hij er geen roosjes in.. ook niet toen ik zei dat het roosjes moeten voorstellen! Maar dat kan natuurlijk ook aan het mannelijk inlevingsvermogen liggen šŸ˜‰

DSC07127_

DSC07134_

DSC07141_

DSC07137_

*Doe jij al mee met de winactie voor een nailart-set?

Bedankt voor het kijken! Ik vind het trouwens altijd super lief, alle reacties die jullie achterlaten; heel erg bedankt!

28 thoughts on “Rimmel #605 nailart: Roses and Dots

Dankjewel voor jouw reactie!

