Blue ombre nails

DSC07333_

Vandaag laat ik jullie mijn Blue Ombre nails zien!
Ombre is dé trend van dit moment! Veelal zien we het met lang haar, de onderkant lichter verven dan de bovenkant is. Maar met de nagellak kunnen we dit natuurlijk ook doen! Ik heb al mijn blauwe kleuren nagellak op een rijtje gezet en van licht naar donker 5 kleuren gekozen, en die op mijn nagels gelakt.
Helaas is mijn wijsvinger vorige week gescheurd, en heb ik deze moeten kortwieken dus je ziet nu een zielig kort wijsvingernageltje hihi.

DSC07336_

Het resultaat mag er best zijn vind ik 🙂
Wat vinden jullie ervan? En zouden jullie dit ook nog in een andere kleurencombinatie willen zien? Laat het gerust achter bij de comments!

DSC07335_

DSC07337_

Dit zijn de lakjes van *natuurlijk* Rimmel die ik hiervoor gebruikt hebt:
DSC07332_
(Oeps..wel in omgekeerde volgorde zie ik nu!)

Vandaag is de laatste dag dat je nog kan meedoen met de winactie voor een leuke nailart set!

47 thoughts on “Blue ombre nails

  1. Pingback: NOTD – ombre señorita | so... Lidewij

  2. Pingback: NOTD - ombré señorita | so...Lidewij

Dankjewel voor jouw reactie!

