Uitslag Winactie!

DSC07090_0

*Tromgeroffel*
Vandaag de uitslag van de win-actie van het leuke nailart pakket! Ik vind het erg leuk dat er zoveel meiden hebben meegedaan met deze winactie, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dus jullie kunnen wel vaker een winactie gaan verwachtten! 🙂

Ik vond het erg moeilijk om een keuze te maken, dus ik heb al jullie namen op een lijstje geschreven en mijn man laten ienemienemutten 😉 en uiteindelijk is de winnares:

Mariska!

Gefeliciteerd met deze leuke nailartset, en ik wens je er heel veel nailartplezier mee!

8 thoughts on “Uitslag Winactie!

Dankjewel voor jouw reactie!

