Tip: Nailart stuff bij Intertoys!

Maandagochtend vielen er weer heel veel foldertjes op mijn deurmat, en ik heb ze weer eens goed doorgenomen om te kijken of er voor de nagellak liefhebbers nog iets leuks tussen zat; en ja dat is zo!
In de folder van de Intertoys (toevallig dat ik er in keek, normaal gooi ik deze eigenlijk meteen weg want voor speelgoed ben ik net iets te oud), zag ik toch leuke nailart dingentjes! Stripingtape, nail beads en leuke nailart pennen met rhinestones!
Kijk met me mee, ik heb alles op een rijtje gezet voor jullie:

Stripingtape!
3
• Afmetingen verpakking: 18,5×7,5 cm (LxB)
• Lengte rollen: 4×20 meter
591931

591931_i8

591931_i9
4 rollen voor € 2,99!

Ook hebben ze kleine pareltjes, zogenoemde Caviar Beads!
2
Eigenschappen
• Afmetingen flesje: 8×2 cm (LxB)
• Inhoud per flesje: 15 gram
• Aantal varianten: 3
591929_i3
Varianten / kleuren
• Variant 1: Goud, paars, groen, bruin
• Variant 2: Paars, blauw
• Variant 3: Zilver, blauw
591929_a591929_b591929_c
Per flesje € 1,99.

Nailartpennen!
1
Gebruik de pen of het kwastje om jouw nagels te versieren. Met de toegevoegde glittersteentjes kan jij je nagels een unieke stijl meegeven.
Aan de ene kant is het een pen waar je leuke stippen of streepjes op je nagels mee kunt zetten, aan de andere kant zitten steentjes die je op je nagels kunt plakken.

591930

591930_i

591930_i3

Eigenschappen
• Inhoud: 24 ml
• Gewicht: 12 gram

Afmetingen• Verpakking: 19x8x2 cm (LxBxH)
• Pen: 14,5×1,5 cm (LxB)

Varianten / kleuren
• Roze
• Rood
• Paars
• Blauw
Per nailart pen € 2,99.

Ook zag ik nog losse nailpennen, ze heetten hier “Nail Marker”, en het zijn volgens mij geen stripers maar pennen waar je stipjes mee kunt zetten. Ze hebben ze in verschillende kleuren en zijn €3,99 per pen, en aan beide kanten zit een andere kleur, dus 1 pen heeft 2 kleurtjes!
4

Worden jullie al hebberig, is het wat voor jou of sla je het deze keer over?
De stripingtape ga ik wel halen, daar ben ik er benieuwd naar. Via Ebay kan je deze ook kopen en daar twijfelde ik over (nog nooit iets via Ebay gekocht hihi), maar nu ga ik deze eens testen!
Review is on it’s way…:-)

19 thoughts on “Tip: Nailart stuff bij Intertoys!

Dankjewel voor jouw reactie!

