Ombre nails: lente!

DSC07682_

Vandaag weer een vrolijke, lente ombre nails!
Vorige keer kreeg ik zoveel leuke reacties van jullie, dat ik erg enthousiast ben begonnen aan deze ombre nails. Dit keer met de kleuren geel, oranje en rood. Heerlijk voor het voorjaar/zomer, dus kom maar op met die zon!

Lidewij heeft ook ombre nails gemaakt, maar dan met nude tinten! Klik hier om haar nagels te bewonderen!

DSC07685_

Ik daag jullie uit om ook leuke ombre nagels te maken! Volgende week woensdag 3 april plaats ik weer een nieuwe ombre look, en wie weet zit jouw look daar ook bij!
Stuur mij een mailtje met jouw ombre nagels naar: jewelyz@live.nl en dan plaats ik ze in mijn post.

DSC07688_

De lakjes die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
Rimmel #450 Sunny Days – Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin – Catrice Suede Effect UpperWILDside – Rimmel #430 Coralicious – Rimmel #323 Riviera Red

DSC07674_

DSC07675_

DSC07692_

DSC07694_

34 thoughts on “Ombre nails: lente!

Dankjewel voor jouw reactie!

