Maybelline #620 Moss Forever!

DSC07524_

Wieeeh, zo’n mooi lakje: Moss Forever van Maybelline!
Dit lakje heb ik twee weken geleden gekocht bij de Etos, destijds met 30% korting.
Het is echt een perfect mooi lakje als je opzoek bent naar een legergroene kleur. Hij dekt perfect in 1 laagje (!), maar met een tweede laagje ziet het er net wat mooier uit en is hij wat beter bestand tegen chippen.
Het lakje heeft een mooie finishing touch: een mooie glanslaag (bij de foto’s zit er nog géén topcoat overheen!).

DSC07514_

Het lakje blijft prima een aantal dagen zitten, 7 dagen zoals er opstaat weet ik niet, want na 3 dagen vond ik het al weer tijd voor een ander kleurtje hihi 😉

DSC07525_

DSC07526_

DSC07528_

Voordelen:
– Dekt in 1 laagje al goed genoeg
– Heeft een mooie glanslaag
– Blijft zeker 3 dagen zitten

Nadelen:
– Hij is wat duurder dan een budget lakje (€8,50)

21 thoughts on “Maybelline #620 Moss Forever!

  1. die kleur vind ik echt hééééél mooi. Heb er zelf ook een paar van dat kleur, was erg mooi voor in de herfst & winter. Maar voor de lente wil ik toch wat fleurigers voor op mn nagels – tenzij het zo’n vies weer blijft natuurlijk, dan beland ik in de kortste tijd terug in wintermodus ! bah!

Dankjewel voor jouw reactie!

