Let the sun shine!

Oh wat een zon vandaag, heerlijk! Ik heb er echt van genoten. Eindelijk weer lekker in de tuin gezeten, super. Laat het voorjaar nu maar komen, ik ben er helemaal klaar voor 🙂
En met deze zomerse zon heb ik een van mijn favorieten lakjes op: Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin! Dit kleurtje is echt heerlijk zomers, heeft een prima dekking in twee laagjes, en zeg nou zelf; dit is toch een fantastisch kleurtje?!

Ik heb er een soort French Manicure van gemaakt, maar dan met gouden glitters! Dit is van een oud lakje van Essence #67 Make it Golden.

De eerste twee foto’s heb ik in de schaduw gemaakt, zonder flits, dit is de “echte” kleur, zoals hij binnenshuis eruit ziet:
DSC07810_

DSC07815_

De foto’s die hieronder volgen zijn onder een lamp gemaakt, dus een stuk feller van kleur. Zo zal de kleur zijn als je hem overdag op hebt en er goed (zon)licht schijnt. En zo kan je de glitters beter zien 🙂
DSC07823_

DSC07825_

DSC07828_

DSC07830_

DSC07835_

Hebben jullie al zomerse lakjes op? Of wacht je liever tot het écht zomer is?

18 thoughts on “Let the sun shine!

Dankjewel voor jouw reactie!

