Blond Amsterdam nailart!

DSC07950_

Ik ben gek op het servies van Blond Amsterdam! Vooral de mokken verzamel ik hihi 😉
Ik heb 5 mokken (met deze stipjes, die met de Blond-tekst erop vind ik niet mooi), en een Blond theepot! Je hebt ook de originele Blond serie “Lekker kletsen” maar die vind ik wel erg druk, en ik hou van strak 😉
Ik vind deze stippen-serie erg leuk, elke mok heeft een andere kleur en een andere tekst en tekening erbij.
blond

Omdat ik een echte theeleut ben (’s ochtends bij mijn ontbijt 2 mokken thee, overdag op mijn werk drink ik bijna alleen maar thee, en ’s avonds op de bank 2-3 koppen en uiteraard wat lekkers erbij ;-)), en ik tijdens het leuten zat te zwijmelen met mijn mooie Blondmok, bedacht ik mij; waarom geen Blond nagels? En tadá; zo gezegd zo gedaan!

DSC07946_

DSC07947_

DSC07956_

DSC07964_

DSC07966_

DSC07974_

Zijn jullie ook fan van Blond Amsterdam? Of misschien vanaf nu 😉

58 thoughts on “Blond Amsterdam nailart!

Dankjewel voor jouw reactie!

