Nails vs Nails 2.0

Nailsvsnails2

Welkom bij de Nails vs Nails 2.0!
Het is weer de derde maandag van de maand, en dan doe ik samen Samantha van Purpurapapilio een Nails vs Nails! Dit keer is het onderwerp: “Butterfly”.
Beide hebben we een leuke creatie gemaakt!

De nagels van Samantha van Purpurapapilio:
2
Ze heeft gebruik gemaakt een Konad spons, en hiermee verschillende kleuren nagellak op haar nagels gesponsd; wat een vrolijk resultaat!

Mijn nagels:
DSC08214_

Ik heb gebruik gemaakt van Rimmel #500 Caramel Cupcake (zo’n leuke naam voor een lakje!), en verschillende stripers van MAX (Action).
Op mijn pink en middelvinger heb ik een vlinder gemaakt, gezien vanaf de zijkant. Ik heb eerst de vleugels gemaakt met een donkerpaarse kleur, daarna de vleugels ingekleurd met lichtroze, en met een lila kleur hier stipjes ingezet met mijn dottingtool. Uiteindelijk heb ik er wat glitters over gedaan voor een leuk, speels effect.
Op mijn andere twee nagels heb ik de cherry blossoms gemaakt, en deze in dezelfde kleuren gedaan als de vlinders, zodat het leuk met elkaar matcht!

DSC08216_

DSC08218_

Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie ook een al eens aan vlinder-nailart gemaakt?

24 thoughts on “Nails vs Nails 2.0

Dankjewel voor jouw reactie!

