Nailart: lente bloemen!

DSC07994_

Lente! Zon! Fluitende vogels, opkomende bloemen, heerlijk; het is lente!
En mijn nagels hebben er ook zin in ๐Ÿ™‚ Kijk maar mee.

DSC08006_

DSC07989_ย 

DSC08001_

DSC07992_

De lakjes die ik gebruikt heb zijn:
– Rimmel #622 Boy You’re So Fine
– Rimmel #500 Caramal Cupcake
– Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin
– Max Striper lime

DSC08005_

DSC07995_

Bedankt voor het kijken en jullie lieve reacties! Ik vind het altijd heel erg leuk om te lezen hoe enthousiast jullie zijn!
Zijn jullie ook al in de ban van de lente?

38 thoughts on “Nailart: lente bloemen!

  1. Volgens mij is mijn berichtje niet aangekomen, dus poging nummero 2 ๐Ÿ˜‰ Ik vind het geweldig om te zien hoe mooi jouw nail arts iedere keer weer zijn ๐Ÿ™‚ Deze ziet er ook weer prachtig uit! ๐Ÿ™‚

Dankjewel voor jouw reactie!

