Plus nagellak Originails

Zoals sommige van jullie misschien wel weten, hebben ze bij de Plus een leuke actie; namelijk nagellak sparen!

plus2

Bij elke €10,- krijg je een spaarzegel, en bij 4 spaarzegels mag je een gratis lakje t.w.v. €2,49 uitzoeken! Leuk, nagellak en gratis; wat een goede combi!
Na 2 weekjes sparen (op mijn werk hielpen ze me ook, want ik kom nooit bij de Plus), kon ik vandaag mijn lakje ophalen!
Thuis heb ik hem meteen getest. Het is een roze lakje, en hij er zit ook een nagelstickervel bij met 18 stickers met strikjes, muzieknoten en een dollarteken (?).

DSC08274_

DSC08278_

Het flesje is erg van dun plastic, het is niet erg stevig, je kan het makkelijk inknijpen. Als je grote dop eraf haalt dan heb je een striper met een klein dopje erop. Als je dat kleine dopje eraf haalt heb je een mooi metaal stukje, waar de lak uitkomt en zo kan je hem als striper gebruiken en leuke nailart maken!

DSC08280_

DSC08282_

DSC08287_

En dan; als je de dop eraf draait en het flesje opent; die geur! Het is een hele aparte geur, niet erg aangenaam als je het mij vraagt, het ruikt naar lijm. Lijm? Ja lijm, geen idee wat er allemaal inzit, maar het is een onprettige geur als je lekker je nagels aan het verzorgen bent, jammer minpunt!

DSC08291_

De kleur vind ik wel mooi, het is een roze lakje met een mooie shimmer erin; I like! Jammer dat hij pas echt na 6 (!) laagjes mooi dekt, zoals de foto hieronder. Het ziet er wel leuk uit, alleen nog zie je mijn nageltips erdoorheen.
Tja, ik denk dat dit een leuk lakje is voor kids en pubermeiden, maar ik ben er denk iets te oud voor ;-).

DSC08300_

The day after:
Ik had een chip en probeerde hem eraf te pulken, nam ik de hele nagellak mee! Bij de andere nagels kon ik dit er ook zo in een keer afhalen, voordeel: geen nagellakremover nodig, nadeel: uh ja beetje maf?!

DSC08303_

+ punten:
– Gratis (!) 😉
– Mooie kleur roze met shimmer
– Nagellak en striper in 1
– Waterbasis *handig voor kids*
– Geen nagellakremover nodig, je haalt de lak er in 1x vanaf.

– punten:
– Geur
– Dekking is pas na 6 (!) laagjes echt goed.
– Kwastje is heel klein, lakt niet prettig
– Lak is op waterbasis
– Flesje is van dun plastic
– Je kan de nagellak er in een ruk afhalen

plus

Hebben jullie ook al een lakje van de Plus weten te bemachtigen?

22 thoughts on “Plus nagellak Originails

Dankjewel voor jouw reactie!

