Nailart: Essence flower power

DSC08731_

Flower nailart!
Zonnig weer betekend zonnige nagels. Met mijn stripers van MAX (Action) aan de slag, om bloemen te creëren op mijn nagels. Eerlijk gezegd vind ik hem niet super mooi gelukt, dit mede omdat de stripers vrij dik zijn en je goed moet meten hoeveel je nodig hebt voor een bloem. Maar ik wilde het toch maar wagen om hem online te zetten 😉

DSC08728_

Als basislaag heb ik een van de lakjes van Essence Colour & Go gebruikt, nummer #127 I love bad boys. Een mooi, helder lichtblauw lakje met een fijne shimmer. Erg mooi lakje!

De dekking is na 2 laagjes prima. Het enige nadeel van dit lakje is het afhalen, dat komt door de shimmer die erop zitten. Dus even geduld met je watje en de nagellakremover, maar dan krijg je het er wel vanaf :-).

DSC08733_

DSC08724_
En poes 🙂

16 thoughts on “Nailart: Essence flower power

Dankjewel voor jouw reactie!

