Nagelfestival 1+1 gratis!

nagelfestival

Jaa het is weer zo ver! Het nagelfestijn!
Alle nagellak, nagellakremover, kunstnagels en vijlen zijn 1+1 gratis. Alle combinaties zijn mogelijk!
Deze merken zijn onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat: Sally Hansen, Bourjoir Paris, Rimmel, L’Oréal Paris, NYC, Essence, Heróme, Gosh, Maybelline en uiteraard Catrice.

nagelfestival
Deze actie loopt van dinsdag 30 april t/m dinsdag 12 mei.

Ook geldt het op de nieuwe lakjes van Rimmel Salon Pro! Hier ga ik zeker voor kijken. Ik heb al veel goeds gehoord/gelezen over deze nieuwe lakjes en nieuwe samenstelling, en ik was altijd al zeer tevreden over Rimmel dus ik ben benieuwd!
Jullie zullen mijn shoplog binnenkort wel online zien 😉

Hebben jullie al lakjes ingeslagen tijdens het nagelfestival? Of welke lakjes zijn jullie van plan om te bemachtigen?

14 thoughts on “Nagelfestival 1+1 gratis!

  1. Yay, ik houd van deze actie!
    Ik heb vandaag 15 lakken en een fles remover gekocht met de actie, van de week ga ik eens kijken of ik iets voor een winactie kan scoren 🙂

Dankjewel voor jouw reactie!

