Nailart: Blossomtree’s

DSC08903_

Vandaag de nailart van het zacht roze lakje van Rimmel #262 Ring a Ring o’Roses!.

Als eerste heb ik met het lakje van Rimmel gelakt. Deze dekking is prima met twee laagjes.
Daarna heb ik met mijn MAX striper fuchsia en white 2 druppels gemaakt op mijn schilderspalet en deze samen gemixt met mijn dottingtool. Toen deze kleuren goed gemengd waren heb ik met mijn spons gedipt en deze op mijn nagels gesponsd. Zie hieronder het resultaat:

DSC08874_

Daarna heb ik met mijn bruine striper takjes gemaakt, en met mijn dottingtool kleine witte en roze stipjes gezet, zodat het net lijkt alsof het kleine bloementjes zijn. Hoe meer stipjes, hoe meer blossoms!

DSC08893_

DSC08897-

Gebruikt:
– Rimmel #262 Ring a Ring o’Roses
– Striper MAX fuchsia
– Striper MAX white
– Striper MAX brown
– Spons (Een gewone huis-tuin-en keuken spons ;-))

DSC08900_

20 thoughts on “Nailart: Blossomtree’s

Dankjewel voor jouw reactie!

