Nailart: Reggae Splash

DSC08990_

Vandaag de nailart van het oh zo mooie lakje Reggae Splash! 🙂

DSC08986_

Ik ben erg tevreden over het lakje. Hij lakt net zo fijn als de Rimmel 60 Seconds lakjes, de shiny topcoat is voor mij echt een pré. Het ziet er net iets professioneler uit op je nagels.
Bij mij heeft hij nog niet gechipt, ik heb het lakje uiteindelijk twee dagen gedragen, gewerkt, gedouched, gekookt e.d. en geen chips!

DSC08973_

DSC08978-

DSC08982_

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet een van mijn beste nailarts vindt, en twijfelde om hem online te plaatsen. Het was de bedoeling om bloemen te maken, ergens lijkt het wel 😉 maar hij is niet gelukt hoe ik hem zou willen.
Wat vinden jullie, no or go?

36 thoughts on “Nailart: Reggae Splash

  1. Wat een mooie kleur lak! Je nailart vind ik heel geslaagd, ziet er enorm kunstig uit. Zo te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt 😉 Grappig dat je zegt dat je twijfelde om deze nailart te plaatsen omdat je er niet helemaal tevreden over bent. Ik had precies hetzelfde met mijn rozen nailart 😉 Ik vroeg me af of het wel ‘blog-waardig’ was en dan krijg je zoveel geweldige complimenten … amazing is dat!

Dankjewel voor jouw reactie!

