Tag: First things

My first tag; first things!

Op allerlei blogs zie ik zoveel leuke tags voorbij komen, en altijd lees ik ze met een big smile :-). Vandaar dat ik mij ook overgeef aan de tags; en hoe toepasselijk als eerste: my first things!

Enjoy.
Jewelyz

♥ Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt:
Mijn wekker uitzetten en mij nog even omdraaien. Vaak lukt dit niet omdat onze katten bij het horen van mijn wekker meteen denken: eten! Dus die rennen, springen, kroelen de hele ochtend op ons bed, totdat ik naar beneden ga en ze eten geef 😉
catsss

♥ Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat:
Ik probeer altijd twee keer per week naar de sportschool te gaan, en als dit lukt 😉 ga ik als eerst op de crosstrainer. Even lekker rustig aan beginnen, filmpje erbij en sporten maar! Hierna ga ik vaak hardlopen en gewicht oefeningen doen. Vaak sluit ik ook weer af met de crosstrainer, vind het een heerlijk apparaat!

♥ Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk:
Omkleden/douchen! Ik werk in pak en als ik thuiskom gaat die als eerste uit, lekker mijn huispak aan. Meestal kook ik daarna, en als ik geluk heb en mijn man kookt dan neem ik altijd een grote kop thee en ga ik lekker languit op de bank en mijn blog checken ofcourse ;-).
keepcalm

♥ Eerste auto:
Een Opel Corsa groen, we hebben hem al 4 jaar en hij doet het nog prima!

♥ Eerste ongeluk/verkeersovertreding:
Hmm, geen idee? Ik kan mij geen ongeluk of overtreding herinneringen, even afkloppen, en ik heb ook nog nooit een boete/bekeuring gehad. Wel een keer voor zwartrijden in de trein, telt dat ook?

♥ Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was:
Ik wilde altijd juf worden, leek mij vroeger als kind zo leuk. Uiteindelijk heb ik toch voor een ander beroep kozen en ben ik nu alweer een aantal jaar werkzaam als opticien, wat ik erg leuk vind.
Opticien

♥ Eerste keus qua drinken:
Ice tea! Ik ben gek op ice tea (mét een citroentje). We hebben altijd thuis pakken ice tea in overvloed, en als we uiteten gaan is dat het eerste wat ik bestel! Daarna ga ik meestal over op een wijntje 😉
icetea

♥ Eerste keus dessert:
Tiramisu! Oh goddelijk is dat. Dit kies ik bijna altijd als wij uiteten zijn. Ik wil het ook nog een keer zelf gaan maken, hmmm 🙂
tiramisu

♥ Eerste liedje dat in je opkomt:
Queen of Alba van Laura Jansen, zo’n mooi nummer. Ik heb hem op repeat staan 😉
De clip hiervan is trouwens ook erg mooi gefilmd, voor diegene die hem nog niet gezien hebben: http://youtu.be/mhx_U8zzt-o

♥ Eerste grote aankoop:
Hmm, mijn eerste spiegelreflex in 2005. Een Canon EOS 350D (nu alweer oldscool, maar hij doet het nog prima!). Volgens mij heb ik er destijds €600,- voor betaald, een hele hoop geld! Hij gaat altijd mee op vakantie en je maakt er echt de mooiste foto’s mee.
canon350d
De meeste foto’s op mijn blog maak ik trouwens niet met deze camera maar met een kleinere, compacte variant van Sony (luiheid hihi).

♥ Eerste baantje:
Kranten bezorgen samen met mijn broer. Eigenlijk was het zijn baantje en mocht ik op zondagochtend met hem meelopen en krijg ik een rijksdaalder, en trots dat ik was 😉
krant

♥ Eerste keer in het vliegtuig:
Dat was denk ik naar Kreta, met ons gezin. Het stijgen en dalen vind ik altijd doodeng, maar zodra we in de lucht zitten voel ik me weer veilig ;-). Tenzij er turbulentie is dan knijp ik hem wel hihi.

keep2

Bedankt voor het lezen van my first tag! Hope you’ll liked it 🙂

13 thoughts on “Tag: First things

Dankjewel voor jouw reactie!

