Nailart glitters/flitters!

DSC09248_

Flitters!
Vorige week liep ik de Big Bazar binnen en ging ik meteen kijken bij het beautyvak. Ik was erg nieuwschierig naar welke lakjes ze zouden hebben, en zag ook allerlei leuke nailart tools!

DSC09235_
Ik heb een aantal dingen meegenomen, waaronder deze mooie glitters!
Oeps net geleerd; glitters zijn kleine fonkelende stipjes, flitters zijn langwerpige glitters.

DSC09230_DSC09232_

DSC09234_

Het zijn 6 verschillende buisjes met mooie lange flitters erin in de kleuren: goud, zilver, geel, roze, wit (parelmoer) en rood.
Oh ik ben hier helemaal gek op, en ben al enthousiast begonnen met nailarts maken 😉 Je kan hier zoveel mee variëren; ik zal me niet vervelen!

DSC09243_

Let op: binnenkort komt er een winactie online met (onder andere) deze nailart glitters (en natuurlijk nog veel meer!) So: stay tuned.

32 thoughts on “Nailart glitters/flitters!

Dankjewel voor jouw reactie!

