Nails vs Nail 3.0: Glamour

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Nails vs Nails!
Samen met Samantha van Purpa doe ik een Nails vs Nails, en elke maand hebben we weer een ander onderwerp. Het onderwerp van deze maand is “Glamour”.

Dit is de nailart van Samantha van Purpura Papilio. Ze heeft een zwarte ondergrond en een soort French Manicure met gouden glitters gemaakt. Een nagel is vol met grote rhinestones; real glamour! Ik vind hem erg mooi en sjiek gemaakt.

De nailart van Samantha:nailsglamour

De nailart die ik gemaakt heb heeft een roze ondergrond, ik heb het lakje van Rimmel Ring a Ring O’roses hiervoor gebruikt. Ik ben aan de slag gegaan met veel glitters, lekker overdreven! Mijn wijsvinger heb ik helemaal ondergedompeld in een glitterbakje, ooh ik hou hiervan!

Mijn nailart:
DSC09352_

Daarna heb ik op mijn middelvinger een French manicure gemaakt met een nailart striper van MAX, deze nagel is wat langer en dit ging prima. Hier heb ik tenslotte 3 rhinestones opgeplakt in de kleuren knalroze natuurlijk 😉
Mijn ringvinger heb ik neutraal gelaten, en mijn pink heb ik met een witte striper en bloemetjes bewerkt.

Dit was de Nails vs Nails van de maand mei! Wat vinden jullie ervan? Laat het gerust weten bij de comments!

39 thoughts on “Nails vs Nail 3.0: Glamour

  1. Erg leuke rubriek is dit toch. Allebei heel mooi en stylish op een eigen originele manier. Ik zou kiezen voor de donkere nailart tijdens een avondje stappen en de roze voor overdag.

Dankjewel voor jouw reactie!

