H&M inspired

Vandaag een nieuw Fashion artikel; H&M inspired!
Ik heb allerlei leuke artikelen van de H&M gezocht en ze voor jullie even op een rijtje gezet.
Het zijn wel allemaal outfits die ik zelf erg leuk vind, en wat mijn smaak is. Ik ben wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie favoriete outfit is 🙂

HM1

Dit jurkje en top zijn echt typisch iets voor mij, wit en blauw, lekker fris en casual tegelijk!

HM2
Dit jurkje vind ik erg gaaf voor een zomerse avond 🙂

hm5
Deze chino staat al een tijdje op mijn to-buy-list, lekker roze en makkelijke pasvorm. Shirtje erbij past perfect; zomerse match!

hm7
Dit shirtje heb ik ook in de jurk-variant, het shirtje is net zo gaaf. En die rok; ideaal en een musthave voor deze zomer.

HM6
Leuk en handig setje basics! 2 voor €9,95.

HM3
Mooie lakjes, vooral die met glitters ben ik erg benieuwd naar. EN wauw; body scrub met Agran olie!

HM4
Deze ring vind ik erg cute, en die armband is echt een must voor de zomer, leuk met een zomers shirtje!

Welke items spreken jullie het meest aan?
En zijn jullie al helemaal zomerproof (nu het weer nog 😉 )?

31 thoughts on “H&M inspired

  1. Behalve de armband is eigenlijk niks mijn ding, haha! Maar dat zegt niks, want ik zie zo vaak super gave outfits voorbij komen op straat die ik zelf nooit zou dragen, maar die ik bij een ander wel heel leuk vind. Het ligt ook helemaal aan je lichaamsbouw natuurlijk. Ik zit nu btw te wachten tot mijn buurman thuiskomt, want hij heeft mijn H&M bestelling, haha!

Dankjewel voor jouw reactie!

