Hema Holographic #51 Green (Special Effect)

DSC09474_

Van de week was ik toevallig bij de Hema voor wat kleine huishoudelijke dingen, toen ik opeens toevallig ( ;-)) langs de nagellakjes liep. En wauw, deze holo’s zagen er géweldig uit!

Ik ben niet echt groot fan van de holographic lakjes waarvan het heel erg opvalt, maar deze kleur (en nog een ander lakje die ik morgen laat zien) waren meteen mijn favorieten!

Ik heb ze meteen meegenomen (en wel betaald natuurlijk hihi) en kon niet wachten om ze te swatchen. Toevallig was het gisteren heerlijk zonnig weer, en deden mijn holo’s het super in de zon!
Dit lakje dekt in 2 laagjes perfect, 1 laagje was misschien ook al genoeg als je niet zuinig lakt, maar met 2 laagjes is het effect nóg mooier!
Het eraf halen van het holographic materiaal gaat makkelijker dan ik dacht. Ik was er stiekem al bang voor door de grote hoeveelheid glimmers maar dit ging met een watje en wat remover hup zo eraf! Me like!

Kijk met me mee naar deze geweldige lakjes 🙂
(Ze zijn te koop bij de Hema voor €3,95 per stuk).

DSC09471_

DSC09481_

DSC09485_

DSC09480_

Zijn jullie al fan van de nieuwe holographic lakjes van de Hema?

20 thoughts on “Hema Holographic #51 Green (Special Effect)

Dankjewel voor jouw reactie!

