Nailart roses

DSC09741_

Vandaag een nailart met roosjes en dots. Hier hou ik zo van!

Het maakt me altijd vrolijk en ik vind het erg leuk om roosjes te maken. Elke keer zien ze er weer anders uit en het is heerlijk priegelen. Ik heb nu de twee kleuren roze gemixt op mijn palette, en met een sateprikker hier rondjes mee gedraaid. Daarna heb ik dit zo op mijn nagel gestipt met mijn dottingtool, en tadá een roosje!

Gebruikte lakjes:

Rimmel Salon Pro #705 Reggae Splash (basis)
DSC09731_2
Rimmel Salon Pro #701 Jazz Funk (roosjes + dots)
DSC09216
Rimmel Lycra Pro #500 Peppermint (blaadjes)
Rimmel 60 Seconds # Ring a Ring O’Roses (roosjes)
DSC08824_

En hier de nailart Roses and Dots:

DSC09733_

DSC09737_

DSC09744_

23 thoughts on “Nailart roses

Dankjewel voor jouw reactie!

