Inspiratie: Theezakjes houders

header11

Goedemorgen ladies!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik een echte theeleut. Ik hou van thee, theesmaakjes, theepotten, theemokken (vooral van Blond!) en theezakjeshouders!

Vandaar vandaag een post over theezakjeshouders! Hoe leuk zijn deze? En ook niet te vergeten; heel functioneel natuurlijk waardoor we dit echt móeten hebben.
Want ik hergebruik mijn theezakjes miljoen keer (tot grote ergernis van mijn man die ze altijd meteen na 1x weggooit) maar ik vind dat weer zonde hihi. Smaakt nog prima, en ik doe er altijd een grote lepel honing doorheen, so what? 🙂

Blond petitfour schaaltje (ik vind het ook als theezakjehouder kunnen 😉 – €4,95
Bblond

Xenos: – €1,49
xenos

Cook & Go: – €4,95
pip
Theezakjeshouder Pip €4,95

Ook zijn er houders voor je losse theekruiden in te doen:

Nicethingz.nl Dolfijn – € 9,95
thee8

En hele leuke thee-eieren voor je kruiden in de doen:
thee9

thee11

theeei1

Last but not least;
theeman

20 thoughts on “Inspiratie: Theezakjes houders

Dankjewel voor jouw reactie!

