Hema Holographic French Manicure

DSC09663_0

Vandaag een mooie combinatie van een holographic lakje van de Hema & een lakje van Rimmel!

Ik heb twee nagels gelakt met het holographic lakje ‘Bordeaux’ van de Hema. Ik vind deze lakjes erg fijn lakken, niet te dik, en dit kleurtje is na 1 laag al mooi gedekt! Ik heb er voor de zekerheid een tweede laagjes overheen gedaan, maar dit is niet perse nodig.

Op mijn andere vingers heb ik het lakje van Rimmel #605 Purple Reign gedaan, en de tips heb ik gelakt met het holographic lakje ‘Bordeaux’ van de Hema.

DSC09671_

DSC09673-

DSC09680-

Hoe vinden jullie deze vorm van French Manicure? Laat het gerust weten bij de comments!

31 thoughts on “Hema Holographic French Manicure

Dankjewel voor jouw reactie!

