Nailart inspiration #1 Cats

cat

Kattenliefhebbers opgelet!
Op mijn laptop heb ik zo veel (té veel) foto’s van allerlei nailarts die ik dan opsla en vaak doorblader, en dacht; dit moet ik met jullie delen. Sommige nailarts zijn zó mooi en origineel, dat wil ik jullie gewoon laten zien.

Dit keer gaat het over katten-nailart! Katten zijn echt zulke geweldige dieren, wij hebben er drie en ze horen echt bij mijn dagelijks leven. Ik kan gewoon niet zonder mijn katten (dat klinkt echt heel erg, maar ze geven zoveel waardoor je er echt aanhankelijk van wordt). En ze zijn ook zo lief 🙂 Vandaar dat ik katten nailarts ook zo mooi vind.
Hieronder een paar leuke voorbeelden, Enjoy!

cat2
Dit vind ik heel knap gedaan; beide handen zo nauwkeurig! Mij lukt een hand wel goed (ben rechtshandig) maar met links zijn mijn nailarts toch altijd wat uuh.. kunstzinniger dan met rechts 😉 Herkenbaar?

cat3
Hier zijn de kattenoogjes gemaakt dmv rhinesthones, cute!
En ook een mooi lakje van Rimmel: Sky High

cat4
Cute met dots 🙂

cat5
Ahw wat een lieverd 🙂

cat6
Heel origineel met die krulstaart, mooi gedaan.

166004_487737747964765_1398002474_n
Heel leuk, een accentnagel en de duimnagel met nailart.

bTN2ekFFaFNraFUx_o_marie-the-cat-nail-art-tutorial-from-the-disney-movie-
Deze is zo goed gelukt, geweldig!

catss
Een French Manicure gecombineerd met een kat en kattenpootjes, heel erg leuk bedacht 🙂

cat8
Artistiek, echt kunst!

cat55
Wauw, dit is zó knap gedaan, echt een kunstwerk! Heel precies.

catcute
Aahw die staartjes 🙂

cat-nail-art-4

stylish-meow-nails3
Dit zijn volgens mij stickers, die heb ik al vaker voorbij zien komen, toch ook heel mooi (en makkelijk ;-))!

5061444958_6a4fc2804d
Aah die oogjes :-). Leuk om 1 nagel als detail te maken. Soms is less more!

tumblr_mat3em24D01qendeho1_500
Heel leuk en subtiel.

tumblr_maj40ihS9Q1rtbiz4o1_500
Leuke kleurencombinatie!

chococat-nail-art

En zijn jullie ook kattengek? Of misschien nu een beetje geworden 😉

34 thoughts on “Nailart inspiration #1 Cats

  1. Dit is echt gaaaaaaf! Ik lig hier nou met mijn beide katten (Lola en James:D!) op schoot dit blogje te lezen, vind het zo leuk! Thanks voor het delen!

    Liefs van Rosie

Dankjewel voor jouw reactie!

