Essie: Bond with Whomever

DSC09879_

Vandaag een van mijn nieuwe Essie lakjes: Bond with Whomever!

Essie is echt een géweldig nagellak merk, met een zeer goede kwaliteit nagellak. Vaak dekt het in 1 of 2 laagjes, de finish is zo mooi glanzend dat ik er vaak geen topcoat over doe; en na 4 dagen komt de eerste chip pas.
Het kwastje is vrij breed, wat ik erg prettig vind met lakken. Met twee ‘lijntjes’ zijn mijn nagels al helemaal gekleurd.

Het lakje is van de voorjaarscollectie van Essie, genaamd “The Madison Ave-hue”:
Essie
Omdat deze collectie alweer iets ‘verouderd’ is heb ik het lakje met 30% korting gekocht bij onze drogisterij.
Ook heb ik het lichtblauwe lakje aangeschaft, waar volgende week een review over komt 🙂
Essie

Ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit en draagtijd van de nagellak van Essie, en mijn collectie van Essie zal hierdoor alleen maar toenemen.

DSC09886_

Morgen komt hiervan de nailart online! Kleine hint: miauw 😉

25 thoughts on “Essie: Bond with Whomever

Dankjewel voor jouw reactie!

