Cat nailart: Essie Bond with Whomever

DSC09919_0

Goedemorgen ladies!

Vandaag heb ik voor jullie de naiart van het mooie lakje van Essie: Bond with Whomever. En tegelijk is het mijn eerste cat nailart. Hij is erg cute geworden, al zeg ik het zelf :-).
Hij is ook erg makkelijk na te maken, misschien dat ik er een tutorial mee maak. Met een dottingtool kan je makkelijk stipjes zetten (groot en klein) wat de pootjes worden, en de kat zelf is wel even priegelen maar daarmee kan je je uitleven!

Mijn wijsvinger is een beetje geklieder geworden, die vind ik niet mooi gelukt (de klodders met de dottingtool waren iets te groot woeps…), en die oogjes vind ik ook wel heel grappig. Kat is een beetje geshokeerd van; ‘Woaah wat doe ik op haar middelvinger?’. Maar hij zit wel goed daar šŸ˜‰

DSC09916_

DSC09919_

DSC09925_

En wat vinden jullie ervan? Ook geĆÆnspireerd om een cat nail-art te maken? Laat het mij gerust weten bij de comments, en als jullie een leuke variant hebben gemaakt plaats die dan op mijn Facebook! šŸ™‚

DSC09907_
Kitty and me šŸ™‚ (before I put the dots on it)

26 thoughts on “Cat nailart: Essie Bond with Whomever

Dankjewel voor jouw reactie!

