Mijn nailart palet

DSC09750_0

Ik wil jullie graag voorstellen aan; mijn nail-art palet!
Dit is het palet waar ik al mijn nagellak op drup, en vanuit daar met een dottingtool verder ga. Zoals je kan zien heb ik veel kleuren al gebruikt, zie je verschillende stipjes en gemengde kleuren.

DSC09745_

Het is geen speciaal nail-art palet, maar gewoon de deksel van een tupperware bakje 😉 Hoe komt dat zo?

Tja, ik heb ál mijn nagellak heel mooi opgeborgen in houten ladekastjes. Alleen mijn dottingtools en nailart producten passen daar niet in. Dus toen ik een opbergbakje zocht, kwam ik in de keuken mijn tupperwares tegen en dacht; hm daar past genoeg in! (Ook voor mijn nog-te-kopen-nailart-tools hihi ;-)).
En de deksels ervan is dan mijn palet!

DSC09748_

DSC09751_

DSC09757_

Hebben jullie ook al nail-art palet? Wat gebruiken jullie voor je nailarts, papier, karton of iets anders?

schilderpalet

23 thoughts on “Mijn nailart palet

  1. Leuk om te zien! Ik gebruik meestal gewoon een cd, natuurlijk eentje waar muziek opstaat die ik niet graag luister. Kun je ook goedkoop vinden op rommelmarkten.

Dankjewel voor jouw reactie!

