The Body Shop: Bodybutters!

Body Shop

The Body Shop; wie kent hem niet?

The Body Shop is een van de eerste bedrijven die beautyproducten Fair Trade produceert. Dit betekend dat alle producten op een eerlijke manier zijn gemaakt en dat de werkomstandigheden van de arbeiders ook goedgekeurd is. The Body Shop streeft naar eerlijke handel.

Ook zijn álle producten van The Body Shop dierproefvrij! Dit vind ik zelf een heel belangrijk punt; (beauty)producten moeten nooit op weerloze dieren worden getest!
Ook laat de Body Shop weten dat al hun producten 100% vegetarisch zijn.

The Body Shop voert vaak campagne met bijvoorbeeld Green Peace (2002) voor duurzame energie, en deed in 2003 mee met de campagne tegen huiselijk geweld. In 2007 voert The Body Shop samen met MTV een campagne voor geld in te zamelen om jongeren van meer informatie te voorzien over HIV en AIDS. Hiervoor kon je destijds onder andere speciale Limited Editions kopen.

Body Shop

Afgelopen week was ik in The Body Shop en zag ik veel heerlijke producten! Ook waren er genoeg producten afgeprijsd, en hierover wil ik jullie meer laten zien omdat dit waarschijnlijk voor jullie ook interessant is 😉
Hieronder een lijstje van afgeprijsde producten:

– Passion Fruit Body Butter 200ml, van €16,00 naar €8,00.

Passion Fruit

– Raspberry Body Butter 200ml, van €16,00 naar €8,00.
Raspberry

– Blueberry Body Butter 200ml, van €16,00 naar €8,00.
Blueberry

– Papapy Body Butter 200ml, van €16,00 naar €8,00.
Papaya

– Dream Unlimited Body Butter 200ml, van €16,00 naar €8,00.
Dream Unlimited

– Dreams Unlimited Eau de Parfum 30ml, van €24,00 voor €12,00.
Dreams Unlimited

– Loose Face Powder, van €15,00 voor €7,50.
Face Powder

– Eye Palette Moonstone (wauw!), van €25,00 voor €12,50.
Eyepalette

Ook hebben ze mini Body Butters (50 ml) deze zijn nu €6,00 + 2+1 gratis! Onder andere, Cacoabutter, Chocomania & Coconut.
Voor meer informatie en leuke (sale) producten, kijk op de website van The Body Shop.

Zelf heb ik de Blueberry Body Butter aangeschaft, en daar komt uiteraard binnenkort een review over :-).
Bezitten jullie ook al enkele Body Butters van The Body Shop, en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

22 thoughts on “The Body Shop: Bodybutters!

  1. De producten lijken mij allemaal erg fijn en ook de geuren lijken mij heel erg lekker. Ik heb zelf nog gen body butters van de body shop, maar het is zeker iets wat ik nog wil gaan proberen. Ze lijken mij namelijk erg fijn.

  2. Mhh, ik hou van TBS Body Butters! Ik heb afgelopen najaar voor het eerst een body butter aangeschaft en ben helemaal om! Ik heb de olijf, shea, mango, vanille, en cranberry varianten nu al geprobeerd en vind ze allemaal heerlijk! De framboos lijkt me ook hartstikke lekker…

Dankjewel voor jouw reactie!

